HomeNieuwsOpen middag D.V. 14 oktober

Open middag D.V. 14 oktober

Publicatiedatum: 11 okt. 2017

Op D.V. 20 september 2017 wordt het Huis der Provincie aan de Markt 11 te Arnhem officieel heropend door Koning Willem Alexander. Voor alle SGP’ers in onze provincie organiseren wij een speciale

open middag op D.V. zaterdag 14 oktober 2017

van 13.00 tot 17.00 uur

• U kunt dan de Statenzaal bezichtigen en kennismaken met ons werk en de gehele Statenfractie.
  • Tegenover het Provinciehuis ligt de Eusebiuskerk (Kerkplein 1). Die hebben wij deze middag ook voor u gereserveerd. U kunt de kerk bezichtigen en de toren beklimmen. Daarnaast kunt u hier een korte lezing bijwonen: ons oud-Statenlid de heer N.Verdouw vertelt het een en ander over Graaf Jan van Nassau en zijn betekenis voor Gelderland en over ds. J. Fontanus, de eerste Hervormer van Gelderland (zijn grafsteen is hier te bezichtigen).
  • Het belooft een bijzonder fijne, interessante en leerzame middag te worden.

Parkeren op 14 oktober

U kunt dichtbij het Provinciehuis parkeren. De parkeerplaats met de naam ‘Dienst P7’ ligt onder de John Frostbrug. Op zaterdag kunt u tussen 8.00 en 18.00 uur parkeren voor € 1,80 per uur. Dagkaarten kosten € 7,20.

Graag aanmelden voor 13 oktober 2017

Wij stellen het uitermate op prijs om u allen op het Provinciehuis en in de Eusebiuskerk te ontmoeten. U kunt zich hiervoor aanmelden door het onderstaande formulier in te vullen:

Wilt u meer informatie of telefonisch aanmelden?

Bel dan naar het secretariaat van de SGP Gelderland: (0341) 25 82 62. U kunt ook mailen naar sgp@ps.gelderland.nl (o.v.v. het aantal bezoekers).

Graag tot dan!

K. Ruitenberg,