19 maart 2018

SGP Zaltbommel gaat voor slechtste verkiezingsslogan

SGP Zaltbommel gaat voor de slechtste verkiezingsslogan

Zaltbommel

De verkiezingsposter van de SGP Zaltbommel, met de tekst 'Omdat u groenbeheer belangrijker vindt dan theatervoorstellingen', is genomineerd voor de verkiezing van allerslechtste slogan. Lijsttrekker Geert Bok pikt het met humor op. ,,Nu gaan we er natuurlijk voor."

Hij laat weten dat hij om de nominatie moet lachen. ,,Tijdens een verkiezingscampagne kunnen er gekke dingen gebeuren, maar hier had ik niet op gerekend. Kennelijk vinden de juryleden van 'de slechtste politieke slogan 2018' onze tekst lastig te begrijpen. Maar politiek is keuzes maken. Iedere euro kun je maar één keer uitgeven en de SGP vindt dat belastinggeld dan beter besteed kan worden aan groenonderhoud dan aan subsidie voor theatervoorstellingen."

Wat Bok betreft gaat SGP Zaltbommel de sloganverkiezing nu winnen ook. Hij roept iedereen op om te stemmen. Dat kan nog tot en met maandag 19 maart op sloganverkiezingen.nl. Daar zijn ook de andere negen genomineerde verkiezingskreten te vinden.

Het bovenstaande artikel stond op 17 maart 2018 in het Brabants Dagblad