19 februari 2019

Werkbezoek Vaassen en Epe

Werkbezoek Gelderse SGP-fractie en Raadsleden Epe aan Vaassen en Epe

Een grote delegatie van SGP-bestuurders brachten vrijdagmiddag 15 februari 2019 een werkbezoek aan de Rondeelstal van de familie Dik Verbeek, Bokkerijweg 1 te Vaassen.
In het Rondeel worden kippen met veel zorg voor dierenwelzijn en milieu gehouden, gebaseerd op alle natuurlijke behoeften van de kip en met aandacht voor lage milieu-impact. Naast een geheel nieuwe manier van kippen houden is Rondeel een transparant pluimveebedrijf waar je te allen tijde welkom bent om een kijkje te nemen tussen de kippen en achter de schermen.

Een indrukwekkend bezoek bij een hardwerkende en enthousiaste familie. Wij wensen de familie Verbeek veel succes toe bij de verdere ontwikkeling van dit mooie bedrijf.

Verder bezocht dezelfde delegatie de stichting Ontmoeting in Epe

Vastgelopen mensen worden door Ontmoeting ondersteund om hun leven weer op orde te krijgen. Deze mensen leren weer op eigen benen te staan, relaties aan te gaan en te onderhouden en de juiste keuzes te maken. Zo krijgen ze weer perspectief in hun leven.
Wij maakten kennis met de verschillende professionele krachten en ook met enkele vrijwillig(st)ers. Wij waren diep onder de indruk over zoveel professionaliteit en zoveel liefde tot de in zorgen zijnde naasten.
Wij hopen dat Stichting de Ontmoeting nog heel lang haar mooie werk met veel zegen mag verrichten.